Translate

lauantai 8. syyskuuta 2012

Toiset saa


Mun jalat vipattaa
tahdissa musiikin.
Lippalakkisi ohi kävelin.
Mul on ote tästä pokerista, patajätkä
polttelee mun sormissa.
Olen se pakan pohjimmainen,
arvaamaton herttanainen.

Jotkut valoja toisilleen vannoo.
Mä muille aina sanon soronnoo,
kanssasi tahtoisin olla hei HALOO.
Mul on fiilispohja, se mu asun
syliisi ohjaa.
Toiset saa , toiset ei
patajätkä mun sydämeni vei.
Hyvää matkaa rakkauteen!
Mä jään vielä pimeään,
piileksin, huudan sun nimeä.
Mun ajatuksissa,
asut sinä kollikissa.

Karaoken äänet kuuluu sisältä,
sä näytät mun isältä,
silloin, kun hän oli nuori,
sekä komea.
Mä tahtoisin et purisit mua,
olisin sun myrkkyomena.

HALOO, HALOO,
onks ketään kotona,
sen lippalakin alla.
Mulla on sydän tohjona,
huudan sitä 
ääneen maailmalla,
Onhan näitä mustuneita tähkäpäitä,
hattuuni nyt tarviin jäitä.

Mul on valehtelematta kirjallinen
runoja sinusta patajätkä.
Olen täysin sinuun lätkässä.

Mul on lipsuvaote mun tunteista,
näen unta sun,
muhkeista punteista.
Hyvää matkaa pimeyteen,
mä jään piiloon tänne pakan alle,
huudan nimeäsi vain sieltä maailmalle.

Toiset saa , toiset ei
patajätkä mun sydämeni vei.
Hyvää matkaa rakkauteen!
Mä jään vielä pimeään,
piileksin, huudan sun nimeä.
Mun ajatuksissa,
asut sinä kollikissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto