Translate

lauantai 15. syyskuuta 2012

Oinas


Minun ajatuksissani jäi
aika paikoilleen.
Sinä maalaat minun
ajatukseni niin
kaipaaviksi.
Rakkaus virtaa suonissani,
olen se villi pieni tyttökani.
Mikään ei muutu
ajatuksissani,
kuka samat lauseet
sisälleni
pyörimään pani.

Ei ole olemassa niin
montaa toteutuvaa unelmaa,
että rakkautesi saan.
Tahtoisin niin janoni
sammuttaa, juoda maljastasi
vaikka katkeran rakkauden
kyyneleen.
Minä menen,
minä tulen,
sulle hymyilen.
Nurkissa lymyilen,
leikin näkymätöntä,
jos tuntuu siltä,
etten tunkeilla
halua seuraasi.
Olen vain se oinas,
olen pässi,
olen teuraasi.

Tahtoisin huulillani,
tanssia ihollasi,
janoni sammuttaa.
Sydän sisälläni kiivaasti
rummuttaa,
sitä surumarssia elämän.
Olen kadottanut
olemassa olevan nirvanan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto