Translate

perjantai 25. syyskuuta 2015

Klovnin sydän

Joskus kaivan asioita hampaiden
välistä hammastikulla, sitten
ne eivät vaivaa minua enää.
Maailman silmissä näekö
tämän sisäisen klovnin sydämen?
Hulluus hunajaisin huulin
minua suutelee taas, se jatkuu
niin kauan kunnes valkoinen
puhdas lumi on maassa.
Minulla on sisälläni koko
valtameren kohina täynnä
sanoja, jotka tahtovat meren
vaahdon lailla virrata vapauteen.

Tulisit minut luokseni, sulkisit
suudelmellasi minun huuleni
sammuttaisit hetkeksi tämän
kaipuuni. Minä silloin taipuisin
niin kuin notkea paju,
nöyrtyisin lepäämään syliin
ihmisen. Olenko vain polku
joka johtaa ohitsesi, vai
löydänkö tien sinun luoksesi?
Kirjoitanko aivan turhaan
tätä kaipuuta, ikävää vuoksesi?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto