Translate

lauantai 12. tammikuuta 2013

Pakkolasku


Pakkolasku todellisuuteen,
minä tahdon rakkautta
sisälle minun elämääni.
Tänään hakkasin
päätäni seinään.
Niin kauan kunnes
kivusta alkoi
syntyä kipinää elämään.
Tätä taiteilijaelämää,
muut ei utopianvarjoja
ilmassa leijumassa nää.
Minä olen se taitelija,
joka tanssii nuoralla,
elämän näyttämön päällä.

Se runo tuli ja levitti
siipensä ikäväni ylle,
minä olin valmiina
kaipaukselle, sekä syleilylle.
Tammikuun viiltävä viima,
se on valoa kohti
laukkaava kiima.
Sisälläni polttavat kekäleet,
kuvastasi häiriinnyn,
niin kuin teinityttö.
Komeinta, sekä
polttavinta, valkoinen hupparimies,
niissä Jim ja Jillyn
tyylikkäissä farkuissa.

Pakkolaskun teen huomiseen,
en katsettani enää
taakse käännä.
Säästä minut sinua
katsomasta, käänny
pois, jos sattumalta
kohdataan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto