Translate

torstai 25. joulukuuta 2014

Vapaa

Minulla on sisälläni
salainen voima,
Se minua usein soimaa.
Silloin tunnen jalkojeni alla
maan akselin keinahduksen,
ja minua huimaa.

Villinä rehottaa sanojen
kutsuva viidakko.
Haluaa minun 
kirjoittavan tarinan
jossa vaanii leijona
iltapäivän auringossa.

Teräväsarvisten kauriiden
lauma, niitä voi oinaskin
arvostaa. Sanojen palvontaa,
voi sitä turhaa pettymysten
hintaa. 

Mies niin kuin vauva
rintaa hamuaa.
Olen unelmassani
iltapäivän savannilla,
hiuksiini tuuli käy.
Niitty allani kutsuu,
tuoksuu heinikko, kuin
niittyvilla.

Pelottavaa on olla tällainen
palvottu Madonna,
jakaa nimikirjoituksia
maailman toreilla.
Tahdon olla muutakin ,
villi sekä vapaa.
Lentää sanojeni voimalla
kuin villi kotka.
Panhuilu, sen on ääni
täydellisen vapauden.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto