Translate

tiistai 30. joulukuuta 2014

I tilfælde af en ændring




i tilfælde af en ændring
Beregning af mine tanker
ankeret.
Længsel arch bridge
bygge.
jeg har mistet
død af gyldne korn.
Jeg har grædt, leet,
dansede roligt.
Moder Jords bryst alle
altid lander, tårer,
latteren, de voksende erindringer
støtte Ash træ.

Jeg har lyttet til det velkendte
trin ekkoer af min dør.
Lad bidende hugorm
bide barm.
Memories, knust mit hjerte
skjult boks.
Jeg ved, hvordan vinden
griber mit hår.
Desværre holde sig til lysken.

Nytår boomerang måde at genoprette
hensynsløs længsel.
Længsel at elske,
menneskelig længsel
efter at skabe en anden.



I händelse av en förändring


i händelse av en förändring
beräkning av mina tankar
ankaret.
Year bågbro
bygga.
jag har förlorat
död gyllene säd.
Jag har gråtit, skrattat,
dansade tyst.
Moder Jords sköte alla
alltid landar, tårar,
skratten, de växande minnen
stödja Ash trä.

Jag har lyssnat på den välbekanta
steg ekon av min dörr.
Låt stickande huggorm
bita barm.
Minnen, krossade mitt hjärta
dold låda.
Jag vet hur vinden
tar tag mitt hår.
Tyvärr, hålla sig till ljumsken.

Nyår bumerang sätt att återställa
hänsynslös längtan.
Längtan att älska,
mänsklig längtan att skapa en andra.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto