Translate

lauantai 17. toukokuuta 2014

Sobota



W nocy i trwało to, co 
chciał. niemiłosiernie 
plasterek moje demony duszy 
pod mikroskopem. 
Przełom naukowe 
Pozwoliłoby to tylko 
Tabela astrologia 
bliźnięta lub lwa. 
Moje marzenia są marzenia, 
były mniejsze niż fala. 
powodując tsunami 
uczucia wybrzeżu. 
Myślę, że nie mogę dostać się do Ciebie, 
chociaż morze wziął cię 
daleko. 

Troubled Waters sobotnim 
Obliczanie promem uciec, 
Czy można przetrwać więcej niż kiedykolwiek. 
Moje myśli na forum 
zbudować mi naczynia tonie. 
Oczy niewyraźne widzenie 
's gardła, 
Nie pamiętasz mnie 
nawet z małym uśmiechem. 

Moje serce drży w gardle, 
poranna kawa w niewłaściwy sposób 
nurkowania. 
Prosimy Ciebie, 
siatkówka 
wędrować obrazu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto