Translate

maanantai 5. toukokuuta 2014

För sommaren

Längtan till det bättre, sommar, väntar, 
Slöjan kommer att falla runt mina axlar. 
Våren melankoli i mig att växa, 
slöja av dimma sover under-the-aldrig-aldrig mark. 
Drömmar om idel, 
i mina ögon, kommer de att skapa en hägring, 
som bjuder en uppfriskande oas i centrum skapar. 
I år, den exceptionella 
ombytliga våren,
kan det ändå vara 
ordentlig vintervädret för oss 
här för en sekund att en. 

Regniga förmiddagar, vilket skapar en droppande meningslöshet, 
regndroppar om den tappas eller fönsterbrädan 
skapa en ny ton. 
Kan en dag bli som hela livet, 
och livet kan vara en dag i förväg. 
Bron är synlig och osynlig 
berättelser i världen att odla dem. 

Jag slåss känslor av slåss mot väderkvarnar, 
Jag skriver om i världen, 
det är smärtan i livet, befria bara ett ögonblick.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto