Translate

maanantai 9. huhtikuuta 2012

Sanat on poissa




Sanat on poissa,
tunne vain jää.
Olisit minulle lohduttava olkapää,
olisin silkkii sun sylissäsi.
Sielussani salamoi,
nyt on aika juoda elämän maljasta.
Juopua alkoholittomasta kaljasta.

Muusani vaihtui,
runoilija laihtui,
hoikka on tanssijan uuma.
Jambalaya niin kuuma,
Muska mä en ole,
vaikka nimmareita pyydetään.

Rakkaus kengissäni hiertää,
kun levottomat jalkani
kaupunkia kiertää.
Romanttinen hölmö,
haluaisin poimia sinut
kuin helmeen,
ja pistää kaulaani roikkumaan.

Elämää suurempiin tunteisiini
sukellan, ilmaa keuhkoihini
vedän.Voitanko, vai häviänkö
taas tämän erän?
Se ei satu enää,
olen sinusta vapaa.
Olen päästänyt sinut menemään.
Mä elän ihastun taas,
voin uudestaan rakastaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto