Translate

sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Kuhmu päässäni (laulu)


Painan villaisella päässäni kuhmua
älä kaikkea hyvää minulta nyt rohmua.
Seison paikoillani kuin vanha luja tammi.
Tammiset tynnyrit on rommillekin
parasta.
Älä leikki enää tuota rakkauden varasta.
Ikuinen lempi, ikuinen kissa hiirileikki.

Saat kiinni mut uudestaan taas
oli uni kauneimmillaan
feikkitanssia vaan
En tahtonut sua satuttaa,
saapasjalkakissa.
Kissa ajatuksissa,
samettinen mustaviitta
,sun hiuksissa.

Sun satumaailmaa,
en tahdo rakastaa,
kun katuviivaa kevään
unelmissani autonkeula
ratsastaa.

kertosäe:
Rakentaa, ja purkaa taas,
sen pojan Myllärin,
satukissan unelmiini piilotin.
Nyt huutaa maa, ja suuntaa saa
rakkauden untenmaa,
se pilviverhoon katoaa.
Poissa on unelmien aika,
poissa Liisa sekä ihmemaa.
Kadonnut on onnen taika.

En mennyttä palaamaan saa
en tahtoisikaan
oon koittanut kadottaa sen.
Unohtaa eileisen,
ne on lopuillaan
niin seireeni vei prinssin sen.
Näin laulan läpi kyynelten,
ennen lauloin kauniimmin.
Joskus viimein tajusin
on mulla ääni seireenin.
mulla menee lujempaa
kuin kukaan teistä arvaakaan
ja,jos sattutan mä pääni,
kuhmuni on yksin mun.

kertosäe: Rakentaa, ja purkaa taas,
sen pojan Myllärin,
satukissan unelmiini piilotin.
Nyt huutaa maa, ja suuntaa saa
rakkauden untenmaa,
se pilviverhoon katoaa.
Poissa on unelmien aika,
poissa Liisa sekä ihmemaa.
Kadonnut on onnen taika.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto