Translate

keskiviikko 21. lokakuuta 2009

Sydän pois paikaltaan

Hän sai maailmasi kaatumaan.
Sai kallion murtumaan alla jalkani mun.
Hän sai mun uskomaan tilaisuuteen,
mä jätin sun vuoksi jonkun muun

Minulla on tapana kerrasta toiseen
,saada sydämiä särkymään.
Matkaan lähteä vaaralliseen,
vain palatakseni lähtöpisteeseen.

Sillä jos nyt onkin niin,
että järkeni lähti viimeinenkin.

Sydän pois paikaltaan ,
Sitä korjataan,tuskin osataan.
En jaksa odottaa
Sitä tyyntä satamaa.
Meri vaahtoaa ,sydän myrskyää .
Laiva odottaa uutta matkaajaa.


Minulla on vapaus nousta ja lentää.
Enkelin siivillä täältä pois
Onko oikeus mennä ja löytää
paikkaan parempaan,
missä kohdataan ?

Sillä jos nyt onkin niin
,että loppu tullut on.

Sydän pois paikaltaan minulla on.
Mä missä lienenkin,
katoavaa on voima sydämen.
En ole vahva en,yön varjoja pakenen.

Jaksaisinko vai en,vielä yrittää.
Talvi saapuu aikanaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto