Translate

maanantai 19. lokakuuta 2009

Juicen tyylinen runo

Riisu yltäni nahkavyö,
siirry viereeni sydän lyö.
Katso kanssani tulevaisuuteen
Kun hetki on kuuman yön,
kiihko riittää tulevaisuuteen.
Ole vierelläsi kokoyön,
uskon aamuun uuteen.
Suutele minua,
minä suutelen sinua.

Ja minä laulan laulun surullisen.
Viet minut lauluun uuteen
Juicen ” Syksyn säveleeseen”,.
Minun sisälleni päästä voit.
Viet meidät onnellisuuteen.
Ja pimeänä hetkenä ,
ennen räjähdystä.

Katso minua,

Ole minulle hetki todellinen,
tahdon olla kovin onnellinen.
Purista minua, halaa minua
ole hetki otollinen

Kiihko hellä kun sydän lyö
naisen riisuu vaatteistaan.
Usko minua,
minä ihailen sinua.

Ja minä hymyilen,
hetkeen tulevaisuuteen

Sinun kanssasi vaivun nirvanaan,
hukkuen huumaan nousevaan,
sydän lyö, uskoen tulevaisuuteen.

tv: Sofia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto