Translate

lauantai 28. tammikuuta 2017

Yön enkeli oletko sinä liian väsynyt

Yön enkeli oletko sinä liian väsynyt
minua suojelemaan
minä tarvitsen sinun siipiesi suojaa
kuka kiittää kaiken tuojaa
jos löytää höyhenen ikkunalta
Ilta laulaa taas laulujaan,
ja minä yön syliin kohta lankean
näet edessäsi ainoastaan naisen kankean.
Et luokseni sinä tahtonut jäädä,
ja on liian hämärää kyyneliä ihmisen nähdä.
Kuka katsoo toisen ulkonäköön on
liian pinnallinen oikeaan rakkauteen.
Minä tilaa vierelleni teen nallekarhulle
pehmeälle se ei tahdo tukehtua peiton alle
salaa hän sisällään sykkivän elämän.
Niin yön uhrit nousevat pimeyden saapuessa
minä pelkää silti en ja revontulien laulua kuuntelen.

Yön enkeli oletko sinä liian väsynyt
minua suojelemaan
minä tarvitsen  sinun siipiesi suojaa
kuka kiittää kaiken tuojaa
jos löytää höyhenen ikkunalta
Ilta laulaa taas laulujaan,
ja minä yön syliin kohta lankean
näet edessäsi ainoastaan naisen raukean.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto