Translate

sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Mä olen eilen tänään nyt



 

Mä olen eilen tänään nyt,
myrsky vesilasiin syntynyt.
Olet keidas erämaassa rakkauden,
suunnan menetin,
sun syliisi löydä tiedä.


Olen alhaalta ylös noussut,
madellut kuin maan matoinen.
Pohjalta ponnistanut,
kohti päivää parempaa.
Rakkaus joka minut rakensi,
on virhekoodi viimeinen.
Ohjelmointi pettää,
kaikki virheisiin katoaa.


Joskus kaikelta pohja pettää,
vauriot ne ovat liian suuria,
sydämeni rakentaa uutta
Kiinanmuuria.


Mä olen eilen, tänään nyt,
sisälläni on myrsky syttynyt.
Majakka merellä on viimeinen 
sammunut,
karikkoihin ohjaan
merirosvolaivani viimeisen.


Rakkaus ei viihdy meissä,
karikoissa maailman,
valitusvirren kirjoitan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto