Translate

perjantai 27. heinäkuuta 2012

Rakkauden trilogia 2


Rakastan vain sinua liikaa,
toiset miehet ei minuun
vaikutusta tee.
Tule ja rakastele kansani,
ole minulle se kuumapantteri.

Kuolaan perääsi, tule ja
rakastele mua. Tahdon
vartaloosi kuin mustekala
kiihkosta tarrautua.
Enkä murehdi suotta,
sillä kaikki mitä sinusta
irti saan. Se kiihkoani
vain suuremmaksi kasvattaa.
Tahdon maistaa sinua sen
verran, että enemmän sua janoan.

Olet minulle aurinko taivaallani,
yöntähti Otavan sakarassa,
sinua kiihkosta kuolaavana
katsoa täällä maanpäällä
katsoa saan.
Sinä juotit minulle lemmenmaljan
katkeran, en janoani sammumaan
saa. Olen rakkautesi orja,
saat minut häpeästä kierien
maassa nöyränä ryömimään.

© satu tanninen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto