Translate

perjantai 21. maaliskuuta 2014

Tänään on minun päivä

Tänään on minun päivä
Ei vaivaa yhtään eilinenkään
Lumi valkaisi hetkeksi
maaliskuun keväisen maan
Uutisissa kuvia Ukrainasta jaetaan.
Pelätään mitenkä käy
oman pienen kotimaan.

Tänä päivänä vielä täällä
rauhassa eletään.
En vielä käy kiskoille makaamaan.
Tänään on minun päivä
ei päätäni kiristä pieninkään
järjenhäivä. Yöllä uuden
laulun sävelsin.
Kertosäkeessä laa- laa- laa-ta
pitkään hoilasin.
Ja aamulla taas heräsin
päivään nousevaan.

Sinä olet tähti minulle
yllä erämaan jota seuraan
ainiaan.
En pimeään minä koskaan jää.
Tähtitaivas sieluani inspiroi ja
nuotionkajo voi paljon lämmittää.

Sinä voit laulaa minulle,
paljon onnea vaan.
Tänään on minun päivä,
tänään yhä maanpäällä
yhdessä eletään.

Yöllä uuden
laulun sävelsin.
Kertosäkeessä laa- laa- laa-ta
pitkään hoilasin.
Ja aamulla taas heräsin
päivään nousevaan.

Tanninen Satu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto