Translate

perjantai 11. marraskuuta 2016

Förlorat vibe


Jag återfinna sin förlorade
vibe, Phoenix-fågelns smält
finkänslighet. jag vill
känna skål med varm fuktig
Hållbar evighet av kärlek natten.
Jag kommer att sjunga arior av nirvana
När du öppnar grinden språngbräda 
bottenlös klimax.
Han är prinsen att ändra formatet
ryggraden hållning inte
varje människa bör hålla ihop.
Alla tankar av det klokt är
Förlorade i världen. jag minns
men mina fingrar vrida
deras hår. Jag var då som
Skönhet i blom, fortfarande lyser
torr blomma enligt lag. jag bor i en hektisk
ett ögonblick bort från djävulen paradis
rätt i andra länder. tid kommer
att stå mot väggen, där det finns
Nu på sommaren, där morgondaggen ?
Jag är trött på det, när de män
inte längre är järn, är de
bara vanlig gris konserverat nötkött och övervikt
för ung björn nära graven.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto