Translate

perjantai 24. kesäkuuta 2016

Glad midsommar


Vad kan jag berätta om mitt liv
vad som är nytt, skulle jag vilja lära onda
beakta gömmer runt hörnet
Allt onödigt att stoppa lögner.
Hej vän Jag skriver till dig
ett brev till en gammaldags igen
efter några år. kan du höra igen
hur någon bredvid du slår
när det finns ett ögonblick av tystnad,
När det finns en ljusa vita nätter Midsummer Night?
Sedan fanns det en gång en liten stund när
utan ord vi talade med varandra
höfter smekt bågsekunder
banor, vi kände en brinnande kärlek
och berusande lust.
  sedan överst
kanske vi fick ett nytt liv
sökandena döttrar Evas gener
för en ny ljus framtid.

Världen måste inte bara vara
en plats för ont att växa rötter,
sugga kärlek som
kedja, med början med de nya generationerna
loop kan fortsätta.

Glad midsommar till er alla
Jag önskar er att vara den enda
en person eller en stor grupp människor
vilket är en ode till midsommar måste läsa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto