Translate

tiistai 28. toukokuuta 2013

Aamulla väsyttää



Aamu minut karkealla kämmenellään
herättää päivää kohti kulkemaan.
Uninen on sielu sisälläni, väsymys
vällyjen alle kutsuu uudestaan.
En silti jouda enää petiin nukkumaan.
On kiire herätä, nähdä kaikki sävyt elämän.
Minä aamurunon kirjoitan,
blogiin aika se mennä jo on.
Minä ylös nousin, olen yön jälkeen uneton.

Minulla on taito vajota outoon uneen,
todistavasti olen fyysisesti hereillä.
Herkistynyt mieleni, hahmottaa elämästä
kaikki sävyt, vivahteet.
Sukupolvilla ovat aivan erilaiset kokemukset.
Minä sisälläni kaipuun karavaania ruokin ,
ikävä se on hurmioista kuolettavin.

Joensuussa kesä tuli jo, se on hetkisen
täällä tänään nyt. Hetkisen on täällä läsnä,
niin kuin minäkin.
Nälkää elämän, himoa hitusen,
hetkiseksi minä herään, unenrippeet
kesäksi pois silmistäni kerään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto