Translate

torstai 27. kesäkuuta 2013

Tämä hetki



Mikään päivä ei ole koskaan
minun päiväni. Sen visusti
kaikilta pystyn useimmin salaamaan.
Voi kunpa tietäisit miten
minuun aina vaikutat.
Niin taas tänään, liikaa häikäistyin.
Sä olet majakka minulle maailmaan
eksyneelle.
Ei lohtua suoda lohduttomalle,
minä siitä laulun kirjoitan.
Laulan sen surullisena yönä maailmalle.

Sä voit hymyillä mulle,
halata kuin ystävää.
En vain voi sitä enää kestää,
kun me aina kohdataan.
Sen hetken ero minut surulliseksi,
lohduttomaksi asettaa.
Niin yö taas päättyy outoon säveleen.
Minä paikkaa sinulle sydämessäni
aivan turhaan säilytän.
Laskee aurinko länteen,
siellä hetken kesäkuunyössä viivähtää.

Niin käänsin sydämeni nurinpäin,
sinun kuvasi vain siellä sokkeloissa
piilossa näin.
Missä on paljon rakkautta,
se surua nurkkiin piilottaa.

Tämä hetki, tässä ja näin. Minä
yksinäisyyden kaapuun verhoudun.
Kirjoitan tekstiä, kunnes olen
kaikista sanoista riisuttu,
sielultani alaston.

Sä olet majakka minulle maailmaan
eksyneelle.
Ei lohtua suoda lohduttomalle,
minä siitä laulun kirjoitan.
Laulan sen surullisena yönä maailmalle.

@ tanninen satu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto