Translate

keskiviikko 25. lokakuuta 2023

Kaksoisliekki

 Minun unessani olet rakkauteni

katsomme alas maapalloa sieltä pilven päältä
yhdessä olemme kuin viipurinrinkeli.
Kuka kertoisi minulle miksi
unissa elävät toiset maailmat?
Kuka kertoisi minulle
miksi sinua rakastan
enemmän kuin maailman
kalleinta aarretta ?
Kuka kertoisi minulle
miksi ajatuksemme
kulkevat samaa rataa
luen sinua kuin avointa kirjaa?
Kuka kertosi minulle
universumin kauneimmat
salaisuudet ja
miksi silmiesi väri on
kuin kristallimeren loiste ?
Miksi hymysi on kirkkaampi
kuin tuhannen auringon paiste ?
Minä tiedän siksi että
olet elämäni kaksoisliekki
ja yhdessä poltamme
kaiken myrkyllisen mitä
maailman tiellemme antaa.
Sydämeni sekä sieluni
sinun sydäntäsi sekä sieluasi
sisälläni kantaa.
25.10.2023 (c) satu tanninen
Kaikki reaktiot:
Jarmo Vacklin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto