Translate

lauantai 28. lokakuuta 2023

Hauras yö

 On hyvä silloin elää, kun

yö on hauras lämmin
aika kuin hämähäkki kutoo lankakerää
aamuun vielä paljon aikaa on
Voin olla hiljaa
vain hengittää.
Minä olen heikko ja minua vainotaan.
Tiedän että aivan oikeaa tietä taivallan.
Uskallan olla sellainen valon lähettiläs
yliluonnollinen.
On minulla pöydällä pullossa vihkivettä,
Ja taivaan mannaa joka päivä syön.
Yön unenjälkeen ikkunaan jää enkelinsiluetti.
Luotas aina lähden vain unien maailmaan
myötä yön.
Lähteä en tahtoisi milloinkaan,
mutta kiinni olen jäänyt unen maailmaan.
Kai moni minut haluaa pois sieltä karkottaa,
mutta enkelin siipien alla on turvallisempaa.
Aamun tullen ajatar pilliin puhaltaa
ja on aika nousta päivään saapuvaan.
28.10.2023 (c) satu tanninen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto