Translate

sunnuntai 18. kesäkuuta 2023

Valoihminen

 

Hän on valoihminen Jolla on iloinen nauru Ja auringon kruunu päällä pään Hän ilon rakkauden tuo elämään

Hän on valoihminen Joka loistaa kuin tähti Ja lämmittää kuin kesäpäivä Hän sytyttää toivon sydämeen

Kertosäe: Valoihminen, valoihminen Sinä olet minun valoni Valoihminen, valoihminen Sinä olet minun rakkauteni

Hän on valoihminen Joka ei pelkää pimeää Ja rohkaisee muita uskomaan Hän näyttää kauneuden maailmassa

Hän on valoihminen Joka ei koskaan luovuta Ja auttaa muita nousemaan Hän jakaa ilonsa kaikille

Kertosäe: Valoihminen, valoihminen Sinä olet minun valoni Valoihminen, valoihminen Sinä olet minun rakkauteni

Loppu: Valoihminen, valoihminen Kiitos että olet olemassa Valoihminen, valoihminen Kiitos että olet minun

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto