Translate

tiistai 30. elokuuta 2011

Olen tuntenut



Olen tuntenut turhuuden palavan taas olen,
tuntenut rakkauden tuulet.
Olen vaipunut kuumaan suudelmaan,
tuntenut kuinka voi polttaa kuumat huulet.

Olen rientänyt rakkauden leikkeihin,
enkä langennut häntäheikkeihin,
heidät kaukaa kiersin.
Vaan kohdalleni saapui ujo,
vihainen mies, joka höpötti sitä ja tätä.
Silloin jotakin sielussani värähti,
ajattelin, että ota tai jätä.
Tämä on jotakin kummallista,
ei tavallista , iski jo hätä.

Suru suurin saappain sormilleni tallata sai,
elämä ohitseni virtaa.
Kudon mustan ohuen pitsin meduusan verkkoon ;
käyttäen elon mustaa surun pirtaa.

1 kommentti:

  1. Hei Sofia

    Olisikohan Sinun koneessa niitä viiruksia?
    Silloin tapahtuu juuri tuollaisia juttuja,
    kerran en päässyt sähköpostejani lukemaan,
    niin tietokoneita ymmärtävä poikani
    putasi koneen, ja taas pelasi!

    VastaaPoista

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto