Translate

sunnuntai 22. marraskuuta 2009

Mä voimaa saan

Mä voimaa saan

Mä voimaa saan, kun tuuli puhaltaa.
Se sielun ravistaa,
ja mielen avartaa.

Nyt tuuli vallaton,
tuo kylmän nautinnon.
Sen ote pohjaton,
tuo viestin jostakin,
mä mitä kadotin.

Oon lapsi kylmän maan,
ilma virtaa vaan,
ja vuodet menee menojaan.

Tuuli vallaton, mun sydämeni on.
Kuin tuuliviiri vaan , se
menee menojaan.
Ei paikkaa pysyvää,
tämä kylmä syys-sää,
mielen kylmentää.

Valo auringon,
nyt poissa jossain on.
Soi laulu lohduton,
sen sävel onneton.

Tuo tuuli ilo jostakin,
sen joskus kadotin,
ja soinnut jostakin,
tuo lauluun takaisin.

Ne tuuli mukanaan,
vei joskus ääriin maan.
Nyt laulun sanoitan,
säveltä odotan,
musiikkia haluan.

Iloisen äänen jostakin,
nyt saanko takaisin,
kuin leikki kohtalon ,
tää tuulen matka on.

Se vie jonnekkin,
mistä uneksin.
Mun oma tieni on,
suljettu valoton.

Nyt valo elämääni tuo,
vie minut laulun iloisen luo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Patajätkä

Patajätkä
Patajätkä

Blogiarkisto